dimecres, 5 de març del 2008

Debats entre estúpids = debats estúpids

Dimarts 3, 11:20 del matí: Sona la sirena, toca Història del Món Contemporani.
En arribar els meus trenta-set companys comença la classe.
Has llegit bé, ternta-huit en som. Encara em costa creure-ho.

A eixa classe hi ha tant gent que l’any passat ja podia votar com gent que hauria d’anar al primer cicle d’ESO. Cert és que s’ajuntem els d’Humanitats amb els de Ciències Socials.

Després d’haver passat llista el professor( ex alcalde pel Bloc)- que sol furtar-nos un parell de minuts- se sent una veu des del fons de la classe( era un company, qui va atrevir-se a desafiar la vista del professor escrivint sis vegades revolució amb b i s) que proposava parlar del debat bipartidista d’anit.
-No, per favor!- Vaig pensar.
Tan sols pretenien perdre una hora de classe, com ja passà amb motiu de l’anterior debat.
Va començar exposant una companya, filla d’un militant del PSOE què seu al costat d’una altra de pares oients d’En Jiménez Losantos.
Per moments semblava Gabilondo. No recorde que diguera cap cosa massa poc irreal.
Després va prendre la paraula una altra companya. Exposava arguments pro-Rajoy, sense això: arguments. Alhora, defenia a Zapatero, difícil d’explicar.
Va arribar un moment en què no vaig poder-me resistir, i vaig haver de parlar. Pluralitat, bipartidisme amb exemples com EUA o Anglaterra, 22% creïlles, Isaura, Montalbán, De Juana Chaos a una presó de Madrid mentre Aznar governava... Supose que els pareixerien tecnicismes de política o una cosa semblant jutjant les seues cares. Va arribar un moment en què rigueren, no pel que dia, sinó perquè se m’havia esgotat el temps de parlar, estava durant més de trenta segons. I no estava exposant idees del tipus no votaria a Zapatero perquè no m’agraden les seues celles.
Després em seguiren una sèrie de comentaris estúpids què no recorde.
Sí, en recorde un: Tots sabem que ETA també va estar darrere de l’11M sinó, com van entrar a Espanya les bombes?
Tot seguit, el xicon què seu al seu costat va respondre-li: Si entren camions de droga, com no van a entrar bombes? A més, el material per a les bombes està a Espanya, a les mines d’Astúries.
Quan va acabar la classe vaig quedar-me un poc a parlar convidat pel professor- després d’haver-me descobert- per tal d’alabar Isaura.
Vam concloure en què Isaura ha aprés molt a Madrid estos quatre anys. I potser Madrid, el Congrés, es perda una gran política, és una llàstima.

Al remat, no sé si estos debats servixen d’alguna cosa més que furtar-nos temps de fer classe. I riure’ns un poc, també. Dubte que hom aprenga alguna cosa.
Hauré de pensar en anotar les frases més estúpides que es diuen a classe i publicar-les amb motiu del 25 d’Abril o a la columna de la dreta o alguna cosa semblant.
Ho pensaré.
Vorem què diuen la propera setmana. Els debats ja són monòtons.

2 comentaris:

Beniarres al dia ha dit...

Em sembla molt interessants aquesta mena de debats entre gent jove que vos tilden d'apartats de la política i que sols penseu en divertir-se.

Anna t'envie aquesta adr´ça d'un nou bloc que hem creat una mestre de l'Escala i jo. Pega-li una mirada a veure que et sembla. Ja diràs.

http://historialocalclub.blogspot.com/

ES un reculls de webs i blocs no oficials sobre la historia dels pobles de parla catalana

Fajardo ha dit...

Si no t'agrada ser tants a classe, demana-li a camps un barracó i aneu allà la meitat :D

A veure si apareixes que fa temps que no et trobe!