dissabte, 13 de juny del 2009

Conversa.

En les vacances de Pasqua vaig rebre la visita de dos amigues barcelonines.
A continuació vos reproduïsc una xicoteta conversa, que em va sorprendre -si més no-mentre esperàvem el metro, demane disculpes -de bestreta- per la pèssima adaptació.

- Aquí, al País Valencià, els accents de l'a són com en castellà, cap allà (indicant a la dreta)?
- Ací? No, com vosatros, cap allà (indicant a l'esquerra), per? Torna-li la trompa el xic! Som la mateixa llengua, els accents i tot és igual!
- Ah, val. No, si ja, però com hi ha tants llocs on està al contrari...
- Aah! Ja, això és perquè qui fa els cartells no sap escriure...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Es que és una vergonya. Ja ni l'entenen:

Fa dos anys vaig estar en Londres. La recepcionista del hotel, on jo estava allotjada, parlava català.

Hui he entrat en un hotel de Blavència ciutat. El recepcionista no entenia el català i he tingut que canviar de llengua.

Sergi ha dit...

Hola Anna i Josepska, soc Sergi Pitarch periodista i autor del bloc www.canviemlarealitat.com. En estos moments estic fent un treball d'investigació per a l'Acadèmia Valenciana de la Llengua sobre la importància del la blocosfera en la difusió del valencià a internet. Estic fent un inventariatge de tots els blocs fets al País Valencià o per valencians i valencianes. En un futur passaré una enquesta a tots els blocaires per conèixer les seues motivacions. Si t'interessa col•laborar només hauries de contestar a l'enquesta que us passaré a tots en un futur. Però em faria falta un correu de contacte. Si vols més informació el meu correu spitarchtreballavl@gmail.com

Joanen ha dit...

M'encanta aquest blog. Jo en tinc un a wwwsimatvalldigna.blogspot.com

Agafe notícies interesants per a publicar-les al meu blog. Et molesta que n'agafe d'aquest blog?

Carlos Humberto ha dit...

Hola bon dia, abans que res volem felicitar-vos per la vostra faena e informar a tota la gent posible de que ja existeix el nou blog amb la actualitat esportiva de la safor-valldigna, som una asociacio nascuda en Gandia que en nomes un any ja treballa amb tota espanya. Totes les noticies, tornejos, fotos y videos, croniques...

http://afglasafor.blogspot.com/

MOLTES GRACIES PER TOT.

Unknown ha dit...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

More than 160k men and women are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to lose 2lbs every night in their sleep.

It is easy and it works with anybody.

This is how you can do it yourself:

1) Go get a clear glass and fill it half the way

2) And then do this awesome hack

and be 2lbs skinnier as soon as tomorrow!